maanantai 30. joulukuuta 2013

Imma be under the mistletoe

photo1 photo2

Moikka ihanat! Ajattelin nyt tehdä kännykän kuvista koosteen mun joulusta ja muista lomapäivistä. :) Joulun vietin mun isovanhempien luona perheen kesken. Tänä vuonna meille ei taaskaan tullut joulupukkia, kun tiituskin on jo niin vanha ettei sille hirveästi ole enää tarvetta. Mietittiin silti, että ensi vuodeksi voisi ihan huvin vuoksi tilata. Sain ihanat joululahjat ja seuraavat kaksi päivää vaan löhösin kotona ja söin hirveesti jouluruokaa. Perjantaina oltiin perheen kanssa Helsingissä alennusmyynneissä ja sieltä löytyneet ostokset näkyykin tossa yhdessä kuvassa. :) Lauantaina olin suskin kanssa caribiassa ja syömässä ulkona ja illalla olin Ainon kanssa leffassa katsomassa Frozen. Eilisen päivän vietin toisen kaveriporukan kanssa ja käytiin myös leffassa katsomassa Walter Mittyn Ihmeellinen Elämä. Mun joululoma on ollut kerta kaikkiaan aivan ihana, toivottavasti myös teidän!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti