torstai 8. toukokuuta 2014

london via iphone

lontoo1 lontoo2 lontoo3 lontoo4 lontoo5

Huh, onpa siitä aikaa kun oon viimeeksi postaillut! Anyway, oltiin koulun kautta Lontoossa 2.5-7.5. Saavuttiin eilen yöllä kotiin ja nyt oon vielä aika väsynyt. Olin laittanut mulle aamulla herätyksen seitsemäksi, mutta en herännyt siihen (ylläri), vaan nukuin pommiin ja heräsin vasta kello 9. Siinä vaiheessa olin siis jo myöhästynyt ensimmäiseltä tunnilta, ja kun kiireessä pakkasin laukun ja lähdin kouluun, tajusin koulussa, että mulla oli väärät kirjat... kenellekkään muulle kuin mulle ei voi käydä näin! Kuitenkin, Lontoo oli ihana kaupunki ja reissu oli kyllä onnistunut :) Laitan varmasti vielä lisää kuvia kamerasta ja myös mun shoppailut aattelin postauksen muotoon laittaa. Stay tuned!

Inke

1 kommentti: