maanantai 24. maaliskuuta 2014

Jurlique

IMG_7309 IMG_7310 IMG_7322 IMG_7331

Olin äidin kanssa kaksi viikkoa sitten naistenpäivänä ihanassa Kauneushuone Ravensarassa (<- click!), missä mulla oli kasvohoito. Samalla ostettiin mulle pari uutta tuotetta kasvojen hoitoon, ja näin kahden viikon jälkeen päätin tulla tänne kertomaan teillä kuinka tyytyväinen olen! Ostettiin mulle siis kasvoöljyä ja sellaista suihketta, mikä kosteuttaa ja pehmentää kasvoja. En muista milloin mulla olisi ollut näin pehmeät kasvot viimeeksi! Nyt kun olin vielä flunssassa, niin monen kerran niistämisen jälkeen nenä ja posket olivat ihan kuivat, mutta näiden tuotteiden avulla sain heti seuraavaksi päiväksi aina ihon ennalleen. Suosittelen siis lämpimästi:) Yleisestikkin kannatan kosmetiikassa luomutuotteita, esim. 90 % mun meikistä on luomutuotteita, ja kaikki kasvojen hoitoon liittyvät tuotteet ovat luomua. Mun iho on luonnostaan niin kuiva, että kaikki muut tuotteet, mitä olen kokeillut on saanut vaan mun ihon entistä kuivemmaksi. Vielä kun löytäisin hyvän käsivoiteen niin olisin todella onnellinen!:)

Inke

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti